به رياست استاندار يزد برگزار شد؛ستاد مديريت بحران استان


یزدفردا""ستاد مديريت بحران استان يزد به رياست استاندار و با حضور اعضاي اين ستاد در محل سالن حميديا استانداري يزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،  " محمد رضا فلاح زاده " در اين نشست با اشاره به ابلاغ، تخصيص، تامين و پرداخت اعتبارات مرحله اول خشكسالي به استان گفت: دستگاه هاي اجرايي بايد با جذب حداكثر اعتبارات و هزينه كرد آن در برنامه هاي پيش بيني شده در راستاي خدمت به مردم تلاش كنند.
وي افزود: مديران دستگاه هاي استان يك نفر را به عنوان مدير بحران دستگاه خود به دفتر بازسازي و حوادث غير مترقبه استانداري معرفي كنند.
فلاح زاده گفت: اختلاف زياد دماي شب و روز، وسعت جغرافيايي،كم آبي، سرمازدگي، خشكسالي و وجود چاه هاي خشك موجب شده تا ستاد خشكسالي كشور عنايت ويژه اي به مناطق كويري و جنوب شرق كشور داشته باشد.
وي ضمن قدرداني از اقدامات و فعاليت هاي دفتر بازسازي و حوادث غير مترقبه استان بررسي مشكلات، آسيب ها و خسارات ناشي از خشكسالي در استان را ضروري دانست و بر تهيه و ارائه گزارش توليدي از فرايند اجرايي پروژه هاي عمراني و صنعتي دستگاه ها و انعكاس آن در رسانه ها تاكيد كرد.
استاندار يزد از تكميل مطالعات طرح تامين آب از شمال غرب به جنوب شرق كشور و همچنين انتقال آب از خليج فارس به مناطق كويري خبر داد.
در اين نشست اعضا به بيان ديدگاه هاي خود پرداخته و در پايان تصميمات لازم اتخاذ گرديد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا